The Carbage Run 2015: The days after

8 maart 2015 - Assen, Nederland

Nu, bijna een week later, kijken we terug op een geweldige ervaring. De organisatie heeft onze teamfoto bij de finish ook gepubliceerd, lachen! En zoals Jan Jaap zei, donkerblauw kleedt toch slanker af dan oranje. :P

Yes! We did it!

Verslavend is de carbage run wel, dat kunnen we nu volmondig beamen. Veel mensen vroegen ons de afgelopen week naar onze belevenissen en de reacties op onze blog waren overweldigend. Sommigen vonden zelfs dat we onze verhalen moesten bundelen en voortzetten of dat we een boek moesten schrijven. Jan Jaap had in zijn eeuwige enthousiasme al een werktitel voor ons toekomstige boek verzonnen, “Vijftig tinten Kiekebos”, haha. En hij had zelfs de titel voor een erotisch kinderboek al bedacht, “Jip en Janneke maken een wip”. Wordt vervolgd dus!

Nu willen we onze geweldige auto (zie de eerdere foto's van onze prachtige Volvo) graag per opbod verkopen, te beginnen met 500 euro. Hierbij kunnen jullie, trouwe volgers, ons vast en zeker helpen. Dat het een betrouwbare en veilige auto is, hebben jullie allemaal kunnen lezen. Het is een geweldige auto, altijd binnen gestaan en goed verzorgd (als ware het prinses Amalia) door een oud vrouwtje, die er natuurlijk zeer voorzichtig in reed (nee, niet dat oude vrouwtje van de Volkswagen reclame, zie https://www.youtube.com/watch?v=kg-3AbwHM74).

Bij een goed bod is het bespreekbaar dat wij de APK nog verzorgen en de auto mag gepimpt of ongepimpt weg, wat de gulle bieder maar wil. Zegt het voort dat deze kampioensauto te koop is! We zijn niet voor niets gedeeld 25ste geworden (weliswaar met de originaliteitsprijs, maar toch).

Tot slot bedanken we al onze volgers voor hun leuke reacties en hopen we ooit nog een vervolg te mogen geven aan dit fantastische avontuur. We beëindigen onze blog met de befaamde woorden, nøu dåg høør!

Runners 4ever. Team Top Gier, Jan Jaap en René.

@carbagerun

#carbagerun

#carbagerunwinter2015

1. Jolle Wind:
    8 maart 2015
    Ik heb er geen geld voor over :-) ik vertrouw de vorige eigenaar niet!
  2. Jan Jaap:
    8 maart 2015
    @Jolle ....Jij bent dat oude vrouwtje waar we het over hebben...
    We kunnen moeilijk vertellen dat 'ie van één of andere makelaar uit Friesland is geweest. Dat verkoopt voor geen meter ;)
  3. Johan & Henriette:
    9 maart 2015
    Trevliga berättelse män för senare när du växer!!!!
  4. René K:
    9 maart 2015
    Bedankt voor jullie reactie. Voor de mensen met minder verstand van vreemde talen zal ik de mooie woorden van Johan en Henriëtte even vertalen. (jammer dat ze er maar vanuit gaan dat iedereen dit begrijpt).

Ze schrijven in het Zweeds het volgende: "Mooi verhaal mannen voor later als je groot bent!!!!"

Dat gezegd hebbende volgt hieronder een korte reactie:
    Jullie kennen mij (en Jan Jaap in mindere mate) toch. Ik word nooit écht groot, maar zeker mooie verhalen voor later. ;-)
  5. Jan Jaap:
    10 maart 2015
    @ Johan en Henriëtte.... René heeft blijkbaar toch meer zelfkennis dan ik dacht. Hij zal inderdaad nooit écht groot worden. Het is maar goed dat ik de handrem heb bediend op de momenten dat hij achter het stuur zat.