The Carbage Run 2015: Wat gaan we doen?

12 februari 2015 - Assen, Nederland

Het komt steeds dichterbij, op maandag 23 februari vertrekken Jan Jaap Folkersma en ik (René Kiekebos) richting het hoge Noorden. Op zondag 1 maart hopen we weer gezond en wel thuis te zijn.

Met een barrel van max. 500 Euro, in ons geval een oude Volvo V70, in 5 dagen in de winter door Scandinavië rijden! Een fantastische uitdaging met geweldige routes. Kou, sneeuw, gekke opdrachten, Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, gezelligheid, uitdaging, lol maken, de mooiste wegen rijden. We starten in Emmen en overnachten onderweg in Kopenhagen, Karlstad, Trondheim, Mora, Norrköping en Maribo. De eindbestemming van "The Run" is Norrköping in Zweden. Een rit van totaal zo’n 2.600 km en daarna nog eens 1200 km om weer thuis te komen.

Deze race gaat niet om snelheid, wel om handigheid, creativiteit, avontuur én, lol maken!

Op deze pagina houden we je op de hoogte van onze belevenissen, voor, tijdens en na de run.

1. Monique en Bert-Jan:
    12 februari 2015
    Hi René en Jan Jaap, wat een geweldige actie!
    Wij wensen jullie alvast heel veel lol, veel creativiteit, veel avontuur ,veel gezond verstand, en heel veel veiligheid! Geniet ervan!
    Wij blijven graag op de hoogte van jullie grote avontuur! Groetjes Bert-Jan & Monique
  2. René K:
    12 februari 2015
    Dankjewel voor jullie reactie!

Als je niets wilt missen, dan kun je je aanmelden voor de mailinglist op de hoofdpagina van onze blog in de rechterzijbalk.
  3. Eugene:
    13 februari 2015
    "Suck-sex" mannen. Mooie bestickering. Hilarisch.
  4. Daan en Ida:
    13 februari 2015
    Hoi Jan Jaap en René
    Jullie auto ziet er mooi uit. We gaan jullie graag volgen en
    wensen jullie een goede en veilige reis toe.
    Veel plezier
    Groetjes Daan en Ida
  5. Geert Anne en Hennie:
    23 februari 2015
    Wij wensen jullie een avontuurlijke en veilige reis, maar met die Volvo gaat dat vast wel lukken. Wij gaan jullie volgen.