Dag 1: We hebben Kopenhagen gehaald!!

23 februari 2015 - Kopenhagen, Denemarken

Team Top Gier (vol vertrouwen!)

Pfff, we hebben Kopenhagen gehaald! Eigenlijk ging de reis heel voorspoedig, maar we hadden onderweg nogal te kampen met niet functionerende internet verbindingen (heel lastig als je er op rekent dat je Google Navigator onderweg kunt gebruiken voor het navigeren!). Maar goed, gelukkig hebben we vroeger beide goed opgelet bij aardrijkskunde (dus niet) dus we zijn toch best nog redelijk op tijd in Kopenhagen aangekomen.

Het vertrek in Emmen was echt hilarisch, de meest vreemde voertuigen. Het regende en het was koud, maar de lol was er niet minder om.

Voor vertrek bij het FC Emmen stadionEn we hebben ook al vrienden gemaakt... (even inzoomen)Voor vertrek bij het FC Emmen stadion

Onderweg kwamen we natuurlijk steeds collega deelnemers tegen en als teken van herkenning werden dan alle gadgets in de strijd gegooid. Wat voorbeelden: tien verstralers tegelijk aan, alle feestverlichting (heul veul) binnen in de auto aan, honderden meertonige hoorns, rooksignalen (zowel in als achter de auto), etc. Het is dus echt gieren onderweg.

Aangekomen in Kopenhagen was er een groot plein (Radhuspladsen) waar veel auto's samen kwamen, ook weer erg leuk. Over de opdracht mogen we niet communiceren,  maar die hebben we vandaag voorbij laten gaan, te duur en te ingewikkeld én gewoon geen zin in! Wij gaan nu een hapje eten. Tot morgen, we proberen later vandaag nog wat foto's te plaatsen.

De finishlocatie in Kopenhagen, Rosie Mc Gee De finish locatie in Kopenhagen, Rosie Mc Gee,

Om het hele vertrek uit Emmen te zien kun je kijken op http://t.co/5SBueWdlWp. Wij komen langs rond 28 minuten en 25 seconden.